LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Verzenden & Levering Verzenden & Levering

 Veel gestelde vragen: 

  

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

 Wij versturen de meeste bestellingen in brievenbus zendingen met verzendpartner PostNL.

Dit doen wij met een luchtkussen envelop of brievenbusdoosje.

 

  

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

 Vast assortiment artikelen ontvang je gemiddeld binnen 1 tot 3 werkdagen.

Custom maatwerk bestellingen ontvang je gemiddeld binnen 2 tot 5 werkdagen.

  

Wat te doen bij een beschadigde levering?

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Heb je een bestelling van ons ontvangen die (duidelijk) beschadigd is, ontvangen wij graag zo snel mogelijk je melding op: service@bedrukjeblokje.nl  met de foto of foto’s van de beschadigde verpakking en producten. Je ontvangt dan van ons een retour label zodat je de bestelling gratis naar ons terug kunt sturen. Wij zorgen ervoor de je zo snel als mogelijk nieuwe producten van ons ontvangt. Wij geven je een geschatte leverdatum.

  

Wat te doen bij een niet ontvangen levering? 

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en je hebt de bestelling niet binnen 10 werkdagen geleverd gekregen of een bestelling met custom maatwerk artikelen niet binnen 15 werkdagen gekregen, ontvangen wij graag je melding op: service@bedrukjeblokje.nl en gaan wij aan de slag. Wij starten dan een onderzoek en houden je op de hoogte.

 

 Veel gestelde vragen: 

  

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

 Wij versturen de meeste bestellingen in brievenbus zendingen met verzendpartner PostNL.

Dit doen wij met een luchtkussen envelop of brievenbusdoosje.

 

  

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

 Vast assortiment artikelen ontvang je gemiddeld binnen 1 tot 3 werkdagen.

Custom maatwerk bestellingen ontvang je gemiddeld binnen 2 tot 5 werkdagen.

  

Wat te doen bij een beschadigde levering?

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Heb je een bestelling van ons ontvangen die (duidelijk) beschadigd is, ontvangen wij graag zo snel mogelijk je melding op: service@bedrukjeblokje.nl  met de foto of foto’s van de beschadigde verpakking en producten. Je ontvangt dan van ons een retour label zodat je de bestelling gratis naar ons terug kunt sturen. Wij zorgen ervoor de je zo snel als mogelijk nieuwe producten van ons ontvangt. Wij geven je een geschatte leverdatum.

  

Wat te doen bij een niet ontvangen levering? 

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en je hebt de bestelling niet binnen 10 werkdagen geleverd gekregen of een bestelling met custom maatwerk artikelen niet binnen 15 werkdagen gekregen, ontvangen wij graag je melding op: service@bedrukjeblokje.nl en gaan wij aan de slag. Wij starten dan een onderzoek en houden je op de hoogte.

 

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd