LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Verzenden & Levering Verzenden & Levering

Bij Bedrukjeblokje.nl zorgen we ervoor dat jouw bestelling veilig en op tijd wordt geleverd. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.


1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Verzendmethode:
    De meeste bestellingen worden verzonden als brievenbuszendingen via PostNL.
  • Verpakkingsmateriaal:
    • We gebruiken luchtkussen enveloppen of brievenbusdoosjes om jouw bestelling goed te beschermen.

2. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

  • Levertijd voor vast assortiment:
    • Bestellingen met artikelen uit ons standaardassortiment worden geleverd binnen 1 tot 3 werkdagen.
  • Levertijd voor custom maatwerk:
    • Voor maatwerkbestellingen geldt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.

3. Wat te doen bij een beschadigde levering?

Wij zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering. Als jouw bestelling beschadigd is, volg dan onderstaande stappen:

  1. Melding maken:

  2. Retourlabel:

    • Je ontvangt van ons een retourlabel om de bestelling gratis terug te sturen.
  3. Nieuwe levering:

    • Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk nieuwe producten ontvangt.
    • Je ontvangt een geschatte leverdatum zodra we je melding hebben verwerkt.

4. Wat te doen bij een niet ontvangen levering?

Als je bestelling niet op tijd geleverd is, neem dan contact met ons op. Wij nemen de volgende stappen:

  • Levertijden waarop je actie kunt ondernemen:
    • Vast assortiment: niet geleverd binnen 10 werkdagen.
    • Custom maatwerk: niet geleverd binnen 15 werkdagen.
  1. Melding maken:

  2. Onderzoek starten:

    • Wij starten een onderzoek bij de verzendpartner en houden je op de hoogte van de voortgang.

Heb je nog andere vragen over verzending en levering? Neem gerust contact met ons op via service@bedrukjeblokje.nl. Wij helpen je graag verder!

Bij Bedrukjeblokje.nl zorgen we ervoor dat jouw bestelling veilig en op tijd wordt geleverd. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.


1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Verzendmethode:
    De meeste bestellingen worden verzonden als brievenbuszendingen via PostNL.
  • Verpakkingsmateriaal:
    • We gebruiken luchtkussen enveloppen of brievenbusdoosjes om jouw bestelling goed te beschermen.

2. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

  • Levertijd voor vast assortiment:
    • Bestellingen met artikelen uit ons standaardassortiment worden geleverd binnen 1 tot 3 werkdagen.
  • Levertijd voor custom maatwerk:
    • Voor maatwerkbestellingen geldt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.

3. Wat te doen bij een beschadigde levering?

Wij zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering. Als jouw bestelling beschadigd is, volg dan onderstaande stappen:

  1. Melding maken:

  2. Retourlabel:

    • Je ontvangt van ons een retourlabel om de bestelling gratis terug te sturen.
  3. Nieuwe levering:

    • Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk nieuwe producten ontvangt.
    • Je ontvangt een geschatte leverdatum zodra we je melding hebben verwerkt.

4. Wat te doen bij een niet ontvangen levering?

Als je bestelling niet op tijd geleverd is, neem dan contact met ons op. Wij nemen de volgende stappen:

  • Levertijden waarop je actie kunt ondernemen:
    • Vast assortiment: niet geleverd binnen 10 werkdagen.
    • Custom maatwerk: niet geleverd binnen 15 werkdagen.
  1. Melding maken:

  2. Onderzoek starten:

    • Wij starten een onderzoek bij de verzendpartner en houden je op de hoogte van de voortgang.

Heb je nog andere vragen over verzending en levering? Neem gerust contact met ons op via service@bedrukjeblokje.nl. Wij helpen je graag verder!

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd