Veel gestelde vragen:
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en met iDeal of PayPal betaald is de levertijd gemiddeld 3 - 5 werkdagen.
Heb je een gewenste of noodzakelijke leverdatum kan je ons een email sturen op: service@bedrukjeblokje.nl of ons via onze Social media-accounts contacten en kunnen we samen kijken of wij die datum kunnen halen. Er kunnen extra kosten bij komen wanneer wij een spoedopdracht aannemen, dit bespreken wij vooraf.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en wij de bestelling nog niet hebben verwerkt is het mogelijk om wijzigingen door te geven.
Mocht je (ook) custom maatwerk artikelen hebben besteld is het niet meer mogelijk te wijzigen.
Het is dus van belang dat je bij custom maatwerk bestellingen goed nakijkt of de teksten en/of foto’s kloppen. Wij beoordelen handmatig maar zien helaas niet alles. Wanneer je bijvoorbeeld een tekst met kleine letters hebt opgegeven maar grote letters wenst is dat door ons niet te ondervangen en printen wij de tekst met kleine letters.
Wat te doen wanneer ik een foutje heb gemaakt bij het bestellen?
Stuur ons zo snel als mogelijk een email op: service@bedrukjeblokje.nl en dan proberen wij de order uit ons proces te halen.
Wanneer in de bestelling custom maatwerk artikelen zitten en wij hebben deze reeds geprint dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.
Mag ik een order open laten om later weer aan toe te voegen?
Bestellingen via onze webshop gaan direct in onze planning mee. Open houden of toevoegen is helaas niet mogelijk.
Veel gestelde vragen:
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en met iDeal of PayPal betaald is de levertijd gemiddeld 3 - 5 werkdagen.
Heb je een gewenste of noodzakelijke leverdatum kan je ons een email sturen op: service@bedrukjeblokje.nl of ons via onze Social media-accounts contacten en kunnen we samen kijken of wij die datum kunnen halen. Er kunnen extra kosten bij komen wanneer wij een spoedopdracht aannemen, dit bespreken wij vooraf.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en wij de bestelling nog niet hebben verwerkt is het mogelijk om wijzigingen door te geven.
Mocht je (ook) custom maatwerk artikelen hebben besteld is het niet meer mogelijk te wijzigen.
Het is dus van belang dat je bij custom maatwerk bestellingen goed nakijkt of de teksten en/of foto’s kloppen. Wij beoordelen handmatig maar zien helaas niet alles. Wanneer je bijvoorbeeld een tekst met kleine letters hebt opgegeven maar grote letters wenst is dat door ons niet te ondervangen en printen wij de tekst met kleine letters.
Wat te doen wanneer ik een foutje heb gemaakt bij het bestellen?
Stuur ons zo snel als mogelijk een email op: service@bedrukjeblokje.nl en dan proberen wij de order uit ons proces te halen.
Wanneer in de bestelling custom maatwerk artikelen zitten en wij hebben deze reeds geprint dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.
Mag ik een order open laten om later weer aan toe te voegen?
Bestellingen via onze webshop gaan direct in onze planning mee. Open houden of toevoegen is helaas niet mogelijk.