LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Bestellen & Wijzigen Bestellen & Wijzigen

Bij Bedrukjeblokje.nl doen we ons best om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over het plaatsen en wijzigen van een bestelling.


1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Vast assortiment:

    • Wanneer je een bestelling plaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en betaalt met iDeal of PayPal, is de levertijd gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
  • Spoedlevering:

    • Heb je een gewenste of noodzakelijke leverdatum? Neem contact met ons op via:
    • We bekijken samen of de gewenste leverdatum haalbaar is. Houd er rekening mee dat voor spoedopdrachten extra kosten in rekening kunnen worden gebracht. Dit bespreken we altijd vooraf.

2. Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?

  • Voor vast assortiment artikelen:

    • Wijzigingen zijn mogelijk zolang de bestelling nog niet is verwerkt.
  • Voor custom maatwerk artikelen:

    • Het is niet mogelijk om een bestelling met maatwerkartikelen te wijzigen zodra deze is ingevoerd.
    • Controleer daarom bij maatwerk bestellingen altijd goed of alle teksten en/of foto’s correct zijn.

Belangrijke tip:
Wij beoordelen alle ontwerpen handmatig, maar kunnen niet altijd foutjes zoals kleine tekstaanpassingen opmerken. Bijvoorbeeld: als je een tekst in kleine letters opgeeft of je hebt een spellingfout gemaakt, printen wij dit exact zo, tenzij anders vermeld.


3. Wat te doen als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen?

  1. Neem zo snel mogelijk contact op:
  2. Wat gebeurt er vervolgens?
    • Voor standaardartikelen proberen we de bestelling uit het proces te halen.
    • Voor maatwerkartikelen geldt:
      • Als de artikelen al geprint zijn, is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk.

4. Mag ik een order open laten om later nog iets toe te voegen?

  • Helaas is het niet mogelijk om een bestelling open te houden of extra artikelen toe te voegen.
  • Bestellingen via onze webshop worden direct in onze planning opgenomen om snelle verwerking te garanderen.

Heb je nog andere vragen over het bestelproces of het wijzigen van een bestelling? Neem gerust contact met ons op via service@bedrukjeblokje.nl. Wij staan klaar om je te helpen!

Bij Bedrukjeblokje.nl doen we ons best om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over het plaatsen en wijzigen van een bestelling.


1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Vast assortiment:

    • Wanneer je een bestelling plaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en betaalt met iDeal of PayPal, is de levertijd gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
  • Spoedlevering:

    • Heb je een gewenste of noodzakelijke leverdatum? Neem contact met ons op via:
    • We bekijken samen of de gewenste leverdatum haalbaar is. Houd er rekening mee dat voor spoedopdrachten extra kosten in rekening kunnen worden gebracht. Dit bespreken we altijd vooraf.

2. Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?

  • Voor vast assortiment artikelen:

    • Wijzigingen zijn mogelijk zolang de bestelling nog niet is verwerkt.
  • Voor custom maatwerk artikelen:

    • Het is niet mogelijk om een bestelling met maatwerkartikelen te wijzigen zodra deze is ingevoerd.
    • Controleer daarom bij maatwerk bestellingen altijd goed of alle teksten en/of foto’s correct zijn.

Belangrijke tip:
Wij beoordelen alle ontwerpen handmatig, maar kunnen niet altijd foutjes zoals kleine tekstaanpassingen opmerken. Bijvoorbeeld: als je een tekst in kleine letters opgeeft of je hebt een spellingfout gemaakt, printen wij dit exact zo, tenzij anders vermeld.


3. Wat te doen als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen?

  1. Neem zo snel mogelijk contact op:
  2. Wat gebeurt er vervolgens?
    • Voor standaardartikelen proberen we de bestelling uit het proces te halen.
    • Voor maatwerkartikelen geldt:
      • Als de artikelen al geprint zijn, is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk.

4. Mag ik een order open laten om later nog iets toe te voegen?

  • Helaas is het niet mogelijk om een bestelling open te houden of extra artikelen toe te voegen.
  • Bestellingen via onze webshop worden direct in onze planning opgenomen om snelle verwerking te garanderen.

Heb je nog andere vragen over het bestelproces of het wijzigen van een bestelling? Neem gerust contact met ons op via service@bedrukjeblokje.nl. Wij staan klaar om je te helpen!

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd