LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Klachtenregeling Bedrukjeblokje.nl Klachtenregeling Bedrukjeblokje.nl

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij bij Bedrukjeblokje.nl vinden het belangrijk om jouw klacht serieus te nemen en samen naar een passende oplossing te zoeken.


Hoe dien je een klacht in?

Heb je een klacht? Neem dan alsjeblieft eerst contact met ons op via:

  • E-mail: Stuur een bericht naar service@bedrukjeblokje.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht en, indien van toepassing, je ordernummer.

Wij streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.


Niet tevreden met onze oplossing?

Indien je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je deze aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. WebwinkelKeur fungeert als onafhankelijke partij om te helpen bij het oplossen van geschillen.


Klachten binnen de EU

Voor consumenten binnen de Europese Unie is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform biedt een eenvoudige en toegankelijke manier om geschillen digitaal te deponeren.

Let op: Je klacht kan alleen worden ingediend via het ODR-platform wanneer deze nog niet elders in behandeling is genomen.


Vragen of hulp nodig?

Twijfel je over het indienen van een klacht of heb je vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@bedrukjeblokje.nl. Wij staan klaar om je te helpen!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij bij Bedrukjeblokje.nl vinden het belangrijk om jouw klacht serieus te nemen en samen naar een passende oplossing te zoeken.


Hoe dien je een klacht in?

Heb je een klacht? Neem dan alsjeblieft eerst contact met ons op via:

  • E-mail: Stuur een bericht naar service@bedrukjeblokje.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht en, indien van toepassing, je ordernummer.

Wij streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.


Niet tevreden met onze oplossing?

Indien je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je deze aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. WebwinkelKeur fungeert als onafhankelijke partij om te helpen bij het oplossen van geschillen.


Klachten binnen de EU

Voor consumenten binnen de Europese Unie is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform biedt een eenvoudige en toegankelijke manier om geschillen digitaal te deponeren.

Let op: Je klacht kan alleen worden ingediend via het ODR-platform wanneer deze nog niet elders in behandeling is genomen.


Vragen of hulp nodig?

Twijfel je over het indienen van een klacht of heb je vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@bedrukjeblokje.nl. Wij staan klaar om je te helpen!

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd