LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Garantie en vervanging Garantie en vervanging

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Wij geven garantie op al onze artikelen.

Wij maken onderscheid tussen twee soorten garantie:

  • Misdruk
  • Slijtage van de prints

 

Garantie bij misdruk

Wij hanteren een hoge kwaliteitseis en controleren iedere order voordat deze wordt verzonden. Omdat het printen en controleren handwerk is glipt er sporadisch een foutje tussendoor.

 

Wat te doen bij ontvangst van een misdruk?

Stuur ons een email op: service@bedrukjeblokje.nl en voeg daar een foto / foto’s in. Verwijs ook even naar je ordernummer of stuur de orderbevestiging mee. In de meeste gevallen ontvang je van ons een datum waarop wij de herstel print bij je afleveren per post. In enkele gevallen ontvang je van ons een retourlabel zodat je de artikel(en) gratis naar ons kunt terugsturen zodat wij deze kunnen beoordelen.

 

Garantie op een misdruk is altijd hetzelfde product vervangen voor een nieuw exemplaar. Je kunt niet wijzigen van artikelen of opdruk. Wij geven geen waardebonnen en wij crediteren een garantie artikel niet.

 

In het uitzonderlijke geval waarin wij niet tijdig hetzelfde product kunnen vervangen, ontvang je een (deel) credit van ons voor de onder garantie vallende geretourneerde artikel(en).

 

Een tijdig herstel van onder garantie vallende geretourneerde artikel(en) is maximaal 4 weken of 1 maand. Na ontvangst van de foto of feitelijk geretourneerde artikel(en) krijg je van ons binnen 5 werkdagen bericht met daarin de verwachtte nieuwe leverdatum.

 

Omdat wij via onze webwinkel bedrukjeblokje.nl de verkopen richten op de particuliere consument kun je geen (vervolg)schade bij ons claimen op basis van ontvangen misdruk(ken). Denk hierbij bijvoorbeeld aan bedrukte custom uitnodigingen voor een feest of evenement waarbij de feitelijke datum is verstreken voordat wij de vervangende artikelen hebben kunnen vervaardigen en versturen binnen de door ons gestelde termijn(en).

 

Garantie bij slijtage

Wij printen met voedselverpakking- en speelgoed veilige ECO Solvent inkten. 

Wanneer je een vaak te gebruiken artikel door ons laat printen, zoals een minifiguur waar veel mee gespeeld wordt of een puzzel die je meerdere malen wilt maken, slijt de print vele malen sneller dan wanneer je bijvoorbeeld een straatnaam bord plaatst en niet actief mee speelt.

Onze inkten zijn niet kras vast en wij behandelen ze niet na om ze sterker te maken. Wij adviseren ook sterk, omdat onze artikelen ook door kinderen moeten kunnen worden gebruikt, om ze niet zelf na te bewerken met een spray of lak omdat die niet veilig zijn en onze artikelen dan niet meer voldoen aan de NEN-normering voor voedselverpakking- en speelgoed veilig.

Onze prints kunnen niet worden blootgesteld aan direct zonlicht omdat de kleur in de inkt dan snel zal vervagen.

 

Wat te doen bij overmatige slijtage?

Stuur ons een email op: service@bedrukjeblokje.nl en voeg daar de foto / foto’s in. Verwijs ook even naar je ordernummer. In de meeste gevallen ontvang je van ons een datum waarop wij de herstel print bij je afleveren per post. In enkele gevallen ontvang je van ons een retourlabel zodat je de artikel(en) gratis naar ons kunt terugsturen zodat wij deze kunnen beoordelen.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Wij geven garantie op al onze artikelen.

Wij maken onderscheid tussen twee soorten garantie:

  • Misdruk
  • Slijtage van de prints

 

Garantie bij misdruk

Wij hanteren een hoge kwaliteitseis en controleren iedere order voordat deze wordt verzonden. Omdat het printen en controleren handwerk is glipt er sporadisch een foutje tussendoor.

 

Wat te doen bij ontvangst van een misdruk?

Stuur ons een email op: service@bedrukjeblokje.nl en voeg daar een foto / foto’s in. Verwijs ook even naar je ordernummer of stuur de orderbevestiging mee. In de meeste gevallen ontvang je van ons een datum waarop wij de herstel print bij je afleveren per post. In enkele gevallen ontvang je van ons een retourlabel zodat je de artikel(en) gratis naar ons kunt terugsturen zodat wij deze kunnen beoordelen.

 

Garantie op een misdruk is altijd hetzelfde product vervangen voor een nieuw exemplaar. Je kunt niet wijzigen van artikelen of opdruk. Wij geven geen waardebonnen en wij crediteren een garantie artikel niet.

 

In het uitzonderlijke geval waarin wij niet tijdig hetzelfde product kunnen vervangen, ontvang je een (deel) credit van ons voor de onder garantie vallende geretourneerde artikel(en).

 

Een tijdig herstel van onder garantie vallende geretourneerde artikel(en) is maximaal 4 weken of 1 maand. Na ontvangst van de foto of feitelijk geretourneerde artikel(en) krijg je van ons binnen 5 werkdagen bericht met daarin de verwachtte nieuwe leverdatum.

 

Omdat wij via onze webwinkel bedrukjeblokje.nl de verkopen richten op de particuliere consument kun je geen (vervolg)schade bij ons claimen op basis van ontvangen misdruk(ken). Denk hierbij bijvoorbeeld aan bedrukte custom uitnodigingen voor een feest of evenement waarbij de feitelijke datum is verstreken voordat wij de vervangende artikelen hebben kunnen vervaardigen en versturen binnen de door ons gestelde termijn(en).

 

Garantie bij slijtage

Wij printen met voedselverpakking- en speelgoed veilige ECO Solvent inkten. 

Wanneer je een vaak te gebruiken artikel door ons laat printen, zoals een minifiguur waar veel mee gespeeld wordt of een puzzel die je meerdere malen wilt maken, slijt de print vele malen sneller dan wanneer je bijvoorbeeld een straatnaam bord plaatst en niet actief mee speelt.

Onze inkten zijn niet kras vast en wij behandelen ze niet na om ze sterker te maken. Wij adviseren ook sterk, omdat onze artikelen ook door kinderen moeten kunnen worden gebruikt, om ze niet zelf na te bewerken met een spray of lak omdat die niet veilig zijn en onze artikelen dan niet meer voldoen aan de NEN-normering voor voedselverpakking- en speelgoed veilig.

Onze prints kunnen niet worden blootgesteld aan direct zonlicht omdat de kleur in de inkt dan snel zal vervagen.

 

Wat te doen bij overmatige slijtage?

Stuur ons een email op: service@bedrukjeblokje.nl en voeg daar de foto / foto’s in. Verwijs ook even naar je ordernummer. In de meeste gevallen ontvang je van ons een datum waarop wij de herstel print bij je afleveren per post. In enkele gevallen ontvang je van ons een retourlabel zodat je de artikel(en) gratis naar ons kunt terugsturen zodat wij deze kunnen beoordelen.

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd