VEUILLEZ NOTER : il y a des retards (régionaux) chez PostNL, commandez à temps !
VEUILLEZ NOTER : il y a des retards (régionaux) chez PostNL, commandez à temps !

Klachtenregeling Bedrukjeblokje.nl Klachtenregeling Bedrukjeblokje.nl

Klachtenregeling — veelgestelde vragen

Bij Bedrukjeblokje.nl vinden we het belangrijk om klachten serieus te nemen en samen tot een oplossing te komen.

Heb je een klacht? Neem dan alsjeblieft eerst contact met ons op via:

Wij streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en zo spoedig mogelijk met een passende oplossing te komen.

Indien je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je deze aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur fungeert als onafhankelijke partij om te helpen bij het oplossen van geschillen.

Meld je geschil aan via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Voor consumenten binnen de Europese Unie is het mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit platform biedt een eenvoudige en toegankelijke manier om geschillen digitaal te deponeren.

ODR-platform:
http://ec.europa.eu/odr

Let op: je klacht kan alleen via het ODR-platform worden ingediend wanneer deze nog niet elders in behandeling is genomen.

Klachtenregeling — veelgestelde vragen

Bij Bedrukjeblokje.nl vinden we het belangrijk om klachten serieus te nemen en samen tot een oplossing te komen.

Heb je een klacht? Neem dan alsjeblieft eerst contact met ons op via:

Wij streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en zo spoedig mogelijk met een passende oplossing te komen.

Indien je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je deze aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur fungeert als onafhankelijke partij om te helpen bij het oplossen van geschillen.

Meld je geschil aan via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Voor consumenten binnen de Europese Unie is het mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit platform biedt een eenvoudige en toegankelijke manier om geschillen digitaal te deponeren.

ODR-platform:
http://ec.europa.eu/odr

Let op: je klacht kan alleen via het ODR-platform worden ingediend wanneer deze nog niet elders in behandeling is genomen.
Venez d'ajouter à votre liste:
Ma liste d'envies
Juste ajouté à votre panier:
Mon panier