LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!
LET OP: er zijn (regionale) vertragingen bij PostNL, bestel op tijd!

Bestellen & Wijzigen Bestellen & Wijzigen

Bestellen & Wijzigen — veelgestelde vragen

Bij Bedrukjeblokje.nl doen we ons best om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over het plaatsen en wijzigen van een bestelling.

Vast assortiment: 3–5 werkdagen bij betaling met iDeal of PayPal.

Spoedlevering: Neem contact op via e-mail of social media.

Vast assortiment: Wijzigingen mogelijk zolang de bestelling nog niet verwerkt is.

Maatwerk artikelen: Kan niet worden gewijzigd. Controleer altijd teksten/foto's goed.

Wij beoordelen ontwerpen handmatig, maar kleine fouten worden exact zoals opgegeven geprint.
  1. Neem zo snel mogelijk contact op via service@bedrukjeblokje.nl.
  2. Voor standaardartikelen proberen we de bestelling uit het proces te halen. Voor maatwerkartikelen geldt dat wijzigen of annuleren niet meer mogelijk is zodra geprint.

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling open te houden of extra artikelen toe te voegen. Bestellingen via onze webshop worden direct in onze planning opgenomen.

Heb je nog andere vragen over het bestelproces of het wijzigen van een bestelling? Neem gerust contact op via service@bedrukjeblokje.nl.

 

Bestellen & Wijzigen — veelgestelde vragen

Bij Bedrukjeblokje.nl doen we ons best om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over het plaatsen en wijzigen van een bestelling.

Vast assortiment: 3–5 werkdagen bij betaling met iDeal of PayPal.

Spoedlevering: Neem contact op via e-mail of social media.

Vast assortiment: Wijzigingen mogelijk zolang de bestelling nog niet verwerkt is.

Maatwerk artikelen: Kan niet worden gewijzigd. Controleer altijd teksten/foto's goed.

Wij beoordelen ontwerpen handmatig, maar kleine fouten worden exact zoals opgegeven geprint.
  1. Neem zo snel mogelijk contact op via service@bedrukjeblokje.nl.
  2. Voor standaardartikelen proberen we de bestelling uit het proces te halen. Voor maatwerkartikelen geldt dat wijzigen of annuleren niet meer mogelijk is zodra geprint.

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling open te houden of extra artikelen toe te voegen. Bestellingen via onze webshop worden direct in onze planning opgenomen.

Heb je nog andere vragen over het bestelproces of het wijzigen van een bestelling? Neem gerust contact op via service@bedrukjeblokje.nl.

 

Zojuist aan wensenlijst toegevoegd
Mijn wensenlijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelmand toegevoegd