Word Fan, stem mee en ontvang iedere maand een leuke levering! Uniek & exclusief
Word Fan, stem mee en ontvang iedere maand een leuke levering! Uniek & exclusief

Shipping policy

 Veel gestelde vragen: 

 

  

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

 Wij versturen de meeste bestellingen in brievenbus zendingen met verzendpartner PostNL.

Dit doen wij met een luchtkussen envelop of brievenbusdoosje.

Bestellingen worden gratis verzonden vanaf 15 euro binnen Nederland. Onder de 15 euro zijn de verzendkosten 2.95 euro in Nederland.

Bestellingen worden gratis verzonden vanaf 25 euro buiten Nederland. Onder de 25 euro zijn de verzendkosten 4.95 euro buiten Nederland.

  

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

 Vast assortiment artikelen ontvang je gemiddeld binnen 2 tot 5 werkdagen.

Custom maatwerk bestellingen ontvang je gemiddeld binnen 5 tot 10 werkdagen.

 (wegens Covid19 kunnen de bezorgtijden afwijken)

  

Wat te doen bij een beschadigde levering?

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Heb je een bestelling van ons ontvangen die (duidelijk) beschadigd is, ontvangen wij graag zo snel mogelijk je melding op: service@bedrukjeblokje.nl  met de foto of foto’s van de beschadigde verpakking en producten. Je ontvangt dan van ons een retour label zodat je de bestelling gratis naar ons terug kunt sturen. Wij zorgen ervoor de je zo snel als mogelijk nieuwe producten van ons ontvangt. Wij geven je een geschatte leverdatum.

  

Wat te doen bij een niet ontvangen levering? 

  Wij als verzender zijn verantwoordelijk voor een goede aflevering.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met uitsluitend vast assortiment artikelen en je hebt de bestelling niet binnen 5 werkdagen geleverd gekregen of een bestelling met custom maatwerk artikelen niet binnen 14 werkdagen gekregen, ontvangen wij graag je melding op: service@bedrukjeblokje.nl en gaan wij aan de slag. Wij starten dan een onderzoek en houden je op de hoogte.

 

LET OP: Momenteel hebben post en pakketdiensten het erg druk wegens de Covid19 problematieken en pieken in online aankopen. Voorlopig hanteren wij dubbele tijdslijnen bij een niet tijdig ontvangen zending. Onze excuses voor het ongemak.

Just added to your wishlist:
My Wishlist
You've just added this product to the cart:
Go to cart page